18 August 2011

Prve učne urice, 29.1.2011

Urice organizira Sekcija za hovawarte in udeležijo se jih vsi hovawarti, ki so bili skoteni v preteklem letu.
Najine prve učne urice so se odvile na mrzlo in snežno soboto, 29.1.2011 v Velenju. Zbor je bil ob 14.00 uri na poligonu Kinološkega društva Velenje. Prišlo je 18 hovawartov iz 4 psarn. Iz »naše« psarne so bili 4 mladiči. Aston in njegova bratca Artos in Ares ter sestrica Allegra.
Namen uric je priprava na pregled mladih psov (PMP), kjer psu ocenijo zunanjost, igro s tujo osebo in značaj psa.

Mi2 sva malo zamudila zaradi drugih obveznosti. Ko smo prispeli na poligon je Aston postal malo negotov in zadržan. Tkrat se je prvič znašel v taki gruči psov in ljudi.
Takoj sva se pridružila »najini skupini« ki je ravno takrat delala vaje za pozornost. Ni nama šlo ravno najbolje, preveč je bil zmeden, no ne samo on, tudi jaz. Čez nekaj časa sva se oba privadila na direndaj okoli naju in šlo nama  je že nekoliko bolje.

Vadili smo razstavne vaje, tek v krogu in po diagonali, merjenje višine ter pogled zob. 


Naslednja vaja je bila igra s tujo osebo. To pa je najina poslastica. Najprej sva se sama poigrala, nato pa še z markerjem Zdravkom, ki je dolgoletni kinolog. Šlo nama je odlično in po igri se je Aston boljše vklopil v družbo. 


Tako so nam prvič predstavili vse vaje in nam dali »domačo nalogo« ponavljanje vseh vaj do naslednjič. Mi2 sva dobila še dodatno nalogo, do naslednjih uric sem morala Astona bolje navaditi na dotike tujih ljudi in na gnečo. 

Malo sem že sit teh komand :)
Najini tihi razgovori :)

(foto: Tea Pavišič)

LP L&A

No comments:

Post a Comment