27 August 2011

Prva razstava - CAC Barje, 17.4.2011

Ah, pa je prišla najina prva razstava, ki mi bo vedno ostala v spominu. Najin prvi velik preizkus ali bolje rečeno najin prebiti led v svetu razstavljanja. Bilo je 17.4.2011 na Barju, natančneje na hipodromu Lesce. Tam se je odvila CAC Barje (-državna razstava psov Barje).

Prijavljeno je bilo 8 hovawartov. Vsi smo tekmovali v ringu 4, v različnih starostnih razredih. Mi2 z Astonom sva sodila med najmlajše, saj je bil Aston takrat star le 7 mesecev. Dodeljena nama je bila štartna številka 252, sodil pa  je mednarodni sodnik Bela Siklosi (H). Moj prvi korak v ring je bil zelo težak, potem pa je šlo vse lažje. Najprej sva z Astonom odtekla krog in diagonalo. Veliko sva pred tem doma vadila tek in pregled telesa, a ko gre zares je čisto drugače. Malo treme in malo negotovosti, pes to vsekakor čuti in odtekel je z malo poskakovanja in igranja. Nato je sledil pregled telesa in zob. Tudi pri pregledu zob sem bila zelo napeta, a Aston se je odrezal zelo dobro, sodnik mu je lahko sam pregledal in preštel zobe in bila sem zelo vesela. Aston se je prav odlično počutil v ringu, ni bil preveč vznemirjen in veliko k temu so pripomogle učne urice.
Ko ga je sodnik celega pregledal, je še napisal oceno in mi podal en list ter čestital. Čeprav tisti trenutek nisem vedela niti kaj je tisti list niti zakaj mi čestita, ampak ko sem odšla iz ringa mi je vse postalo jasno.  Astona je ocenil z oceno zelo perspektivno 1 in puppy BOB

Prihod k sodniku.
Pregled telesa.
Tek diagonale.
Tek kroga.
Pregled zobk.
Če bi me takrat vprašali, kako se počutim, bi bil moj odgovor: »Ponosno, odlično in veselo!«. Zares sem bila ponosna na Astona, ker se je res tako odlično izkazal in med nama se je vez zaupanja le še poglobila.

Oba uživava v tem in to je pomembnejše od vseh razstavnih ocen, ki sva jih, oziroma jih bova dobila.

(Foto: Tea Pavišič)

LP L&A

No comments:

Post a Comment