03 April 2012

Najin PRVI šampionat!

Moje veselje je nepopisno. Po dolgem enem mesecu čakanja sem končno dočakala. Po pošti sem včeraj prijela modro-srebrno rozeto in diplomo o potrditvi naziva
MLADINSKI SLOVENSKI PRVAK V LEPOTI- JCH SLO

Pogoji za dodelitev naziva:
  • 3 kandidature prvak razreda mladih (PRM SLO) na  mednarodnih ali državnih razstavah v Sloveniji
  • Vsaj ena od treh kandidatur mora biti osvojena na mednarodni razstavi
  • Vsaka kandidatura mora biti dosežena pri drugem sodniku
  • Ena kandidatura je lahko tudi CAC SLO, če je le-ta osvojena pred 24. mesecem starosti v razredu vmesni. Tako uveljavljeni CAC SLO pa se ne more še enkrat uporabiti pri izpolnjevanju pogojev za pridobitev naziva Prvak Slovenije v lepoti CH SLO.

Mi2 sva kandidature dosegla na naslednjih razstavah:
  1. 13.11.2011; CACIB Šempeter ~ odlično 1, PRM
  2. 17.12.2011; CACIB Celje ~ odlično 1, PRM, junior BOB & BOB
  3. 14.1.2012; CACIB Ljubljana ~ odlično 1, PRM, junior BOB
In tako je Aston, 30.3.2012 uradno postal slovenski mladinski prvak v lepoti! Z Astonom sva dosegla zares veliko, sem zelo ponosna nanj in nase. Aston je moj prvi rodovniški pes, s katerim hodim tudi na razstave. Pred vsem tem je naš družinski pes, ki ga imamo zelo radi!
Z Astonom sva kljub vzponom in padcem dosegla en cilj med mnogimi. Mi2 bova vztrajala na poti kinologije še naprej, saj sem prepričana vase in v Astona da zmoreva še več!
Posebej se bi zahvalila moji družini, Tanji Pavišič in njeni družini ter moji "dobri vili", ki mi stoji ob strani in mi je vedno na voljo za pogovor in nasvete. 
Hvala vam!

No comments:

Post a Comment