30 November 2011

Slaba novica

Žal, moram objaviti tudi slabo novico. Aston se je nalezel kužnega kašlja. To je virusna bolezen, ki se zelo hitro prenaša iz psa na psa. Povzroči močno kašljanje in psa sili na bruhanje. Pri nekaterih se pojavi tudi gnojni izloček, ki ga pa pri Astonu na srečo ni.

Vse se je začelo v torek zjutraj, ko sem ga peljala na sprehod. In po sprehodu sva se malo igrala z žogico, nato pa je kar naenkrat pljunil žogico iz gobca in začel globoko ter glasno kašljati. Sprva sem mislila, da se mu je kaj v gobcu zataknilo. A ko sem razmišljala, sem se spomnila, da me je vzrediteljica opozorila na kužni kašelj. Ta naj bi razhajal na razstavi v Zagrebu. Zato sem popoldan postala bolj pozorna na njegovo kašljanje. Seveda, je spet začel kašljat.
Zato sem danes šla v akcijo. Odpravila sem se v zdravstveni dom po napotke, zdravila, pomoč. Dobila sem nasvet, da lahko probam z trpotčevim sirupom. Če pa to ne bo zadostovalo, pa naj pridem po antibiotike.
Na poti domov, sem se ustavila v lekarni in kupila trpotčev sirup. Takoj potem ko je Aston pojedel svoj obrok hrane (kuhan riž+makaroni+salama+briketi) je dobil še 2 žlici sirupa. 
Upam, da nama uspe ozdraveti! :)

LP L&A

No comments:

Post a Comment