15 November 2011

CACIB Šempeter

Sem se odločila, da bom na napisala novo objavo. Po mailu sem dobila nove slike od Tine Gabrijelčič, zato bom objavila tudi njene.
Skratka, vse se je začelo na jutro 13. novembra. Vstala sem se toliko prej, da sem šla z Astonom na daljši sprehod. Tam se je zdivjal in izpraznil "baterije". Nato sem hitro pripravila vse stvari za na razstavo (rodovnik, potni list, povodec, voda ...)
Od doma smo odšli pravočasno, a smo se zataknili pri iskanju razstavišča. Bilo je slabo označeno, zato smo spraševali na bencinskih črpalkah po poti.
Končno prispemo na parkirišče pred športnim centrom Hit v Šempetru pri Gorici. Hitro odhitimo v razstavno pisarno po kataloško številko in katalog. Najina kataloška številka je bila 882. Poiščemo ring, da se bomo ob njem namestili, a ni bilo prostora. Zato smo poiskali prostor 30m od ringa, ob izhodnih vratih na zelenico.
Končno se usedem na stol in v miru prelistam katalog. Prijavljenih je bilo 8 hovawartov, sodil je italijanski sodnik Giuseppe Alessandra, nato pogledam še uro ocenjevanja. Pisalo je 12.39h.
Med čakanjem.
Po teh 4 urah živčnega in dolgočasnega čakanja, je napočil čas da z Astonom "odpreva" ring hovawartom.
Prihod v ring
Pritekla sva v ring in takoj nama je sodnik naročil, da odtečeva krog.
Ko sva se ustavila je pregledal Astonove zobe. Nato je zapisnikarju narekoval oceno in sledil je tek diagonale.
Pregled zob
Narekovanje ocene
Tečemo diagonalo...
in še tečemo.

Astona je sodnik ocenil z odlično 1 in PRM!


Sodnikov opis bi bil lahko še lepši, če ne bi naredila čisto osnovne razstavljalne napake - postavila sem se med sodnika in Astona. Zdaj vem za naprej, da bom bolj pozorna in se mi to ne bo ponovilo nikoli več!
Mogoče bi samo pripomnila še glede podlage v ringih. Zelo je drselo, ker se je tepih na tleh razhodil in raztegnil. Astona je med tekom v krogu enkrat kar iz ovinka zaneslo :).

Najlepša hvala Tini Gabrijelčič za slike!
LP L&A

No comments:

Post a Comment