20 November 2011

CACIB Zagreb I & II

Najin zastavljeni cilj je bil veliko več kot samo dosežen! 
Aston se je šel pokazat na dvodnevno mednarodno razstavo v Zagrebu. Razstava je bila notranja. Kljub temu da se je odvijalo v dvoranah je bilo zelo prostorno. Vse skupaj je bilo oba dneva prijavljenih 2839 psov iz 34 držav. Hovawarte je oba dneva zastopalo 6 predstavnikov, 2 tudi iz Slovenije.
~Prvi dan:
Sodila je Krystina Opara (PL) v ringu 18.
Končno nam je uspelo priti na razstavo točno in brez izgubljanja. Po prevzetju kataloga in kataloške številke, smo hitro odšli iskati primeren prostor ob ringu. Našli smo ga ob steni, a kmalu smo si ga delili z 6 argentinskimi dogami.
Ljudje in psi so se mimo sprehajali, nekateri psi so tudi v Astona skakali. Ampak moj "fantek" se je odlično odrezal in ni niti trznil, tako da bi iz obnašanja dobil čisto 5!
Kmalu se je naše počivanje oz. kampiranje končalo. Prišla je ura 12 in v ringu so odtekli zadnji predstavniki pasme, ki je bila pred hovawarti. Tudi tokrat nama je bila z Astonom dodeljena taka čast, da sva vsem hovawartom odprla ring. Z kataloško število 1318 sva prva pritekla v ring za nama pa še en samček. Najprej sem morala odteči pol kroga in nato diagonalno do sodnice. Ta mu je pregledala zobe in moda. Sledil je tek in spet diagonala do sodnice. Sredi ringa sem Astona morala postaviti v stojo in počakati da je sodnica narekovala oceno. Ko je Astona opisala sva morala počakati, da je bil še drug samček ocenjen. 
Ker se je sodnica morala odločiti kateri par bo dobil odlično 1 in PRM, smo morali odteči še eno diagonalo in krog. Astona je ocenila z odlično 1 in PRM! Na obrazu se mi je narisal velik nasmeh, v srcu pa ponos!
Vsa vesela sem odkorakala iz ringa. In potem me spet pokličejo v ring. V ringu sva bila mi2 z Astonom in še ena psička (oba sta bila ocenjena z PRM). Tokrat se je izbiral najlepši mladi pes pasme (junior BOB). Po nekaj krogih in diagonalah je ta naslov pripadel Astonu! Ocenjen je bil z junior BOB! Wow, tokrat sem "vrela" od veselja! Skoraj skakala po ringu :)
Spet odidem iz ringa in spet me pokličejo v ring. Kar trikrat sem morala v ring. V tretje gre rado pravijo, a tokrat ne. Naslov BOB (najlepši pes pasme) sva morala prepustiti starejši psički iz razreda vmesnih.
Aston se je danes več kakor samo dokazal! Bil je res priden, sproščen, ubogljiv, potrpežljiv in še bi lahko naštevala. Za nami je neverjetna izkušnja in vsekakor sva si z Astonom dokazala da vse zmoreva in da se bova še naprej borila za to, da doseževa cilj. Neglede na ocene, bova še naprej uživala!
~Drugi dan:
Sodil nama je Mstislav Polivanov (RUS) v ringu 19. Imela sva kataloško številko 1356 in prisodil nama je oceno odlično 2!
~Povzetek obeh dni:
Bilo je zanimivo biti del take prireditve. Ogromno sem se naučila o razstavljanju in raznih trikih. Videla sem veliko handlerjev in njihovih predstavitev psov.
Oba dneva se je Aston zelo izkazal. Ne morem ga prehvalit! Hvala Aston, da si tak kot si! :)

(slike sledijo v prihodnjih dneh)
LP L&A

No comments:

Post a Comment