03 November 2011

Dopoldne med počitnicami

Danes je eden poseben dan, pa ne zato ker so "krompirjeve" počitnice.
Že če se človek bolje počuti si lahko naredi dan, ki je čisto po njegovem okusu. No, in tako je bilo danes.
Zbudila sem se v mrzlo megleno jutro. Nisem mogla več spati, zato sem se hitro preoblekla in šla razveseliti enega družinskega člana. Ne, nisem zbudila brata/sestre in tudi če bi, jih mislim da ne bi ravno razveselila.

Kakorkoli že, sem se dobro oblečena in z konzervo tune se spustila po stopnicah. Samo še obuti sem se mogla in zbudit mojega "pajaca", a me je prehitel s tihim cviljenjem.
Hitro sem vzela povodec in mu nadela ovratnico. Počasi in veselo sva odkorakala na sprehod.
Hodila sva eno uro in pol in vmes je nastalo nekaj slik, a so zaradi megle "ne čiste".
Kdo je bolj moker??
Prvič sem na sprehod vzela tudi žogico. Čeprav Aston steče za njo, prinašati je še ne zna :).
In ker se je Aston dobro natekel in zdivjal, je moral po sprehodu malo nahraniti svoj apetit. Dobil je okusne brikete in po vrhu še konzervo tune. Mmmm :)

Čisto na koncu še malo poziranja...
Ej, poglej moje zobke :D
~Dan je bil res popoln.~
LP L&A

No comments:

Post a Comment