23 November 2013

Celovec | Klagenfurt ~ 2.11.2013

Bil je 2. november, sobota. Oblačno, megleno, mrzlo in veselo jutro, zelo zgodnje jutro. Ob 6.30 me je že čakal prevoz. Kam sem bila namenjena in zakaj?
V Klagenfurtu ali kar Celovcu se je 2. novembra odvijal vzrejni pregled hovawartov. To je velik dogodek, sploh za bodoče plemenjake in plemenke s katerimi načrtujejo parjenja. Avstrijski vzrejni pregled je sestavljen iz treh delov (od najnižjega do najvišjega): NZB, JB, ZTP. Velik pomen je na pregledu potomstva, da se vidi, kaj pravzaprav je prinesla določena paritvena kombinacija, tako telesno kot karakterno.
Dobila sem priložnost da si grem vse to pogledati, ogledati in nagledati. Hkrati sem spremljala Teo in Astonovo vzrediteljico Tanjo, ki je opravljala NZB z Avero vom Ilsesee. Mala pobalinka je zrasla v elegantno gospodično, nazadnje sem jo videla ko je imela par mesecev.
Ob 6.30 so me spotoma pobrali v mojem domačem kraju in pot je vodila čez Karavanke, Tržič, vse do Klagenfurta. Časa za ogled mesta ni bilo, ob 8.00 smo morale štiri babe priti do poligona kjer se je zbrala vsa hovi druščina. Najprej je sledil nagovor sodnikov, markerjev in pomočnikov.
Začelo se je z ZTP preizkusom, ki ga je tisti dan opravljala le ena hovawartka in ga tudi brez problemov naredila: Kandice vom Schirninghof. Videti kako vse poteka, kaj pravzaprav se od psa pričakuje, kakšne vaje-preizkuse mora opraviti.
Sledili so nižji pregledi, najprej JB in nato NZB. Pokazat so se prišli slovenski hoviji iz štirih legel (3 psarne) in "naša" Averica. Seveda so vsi opravili preizkuse zato vsem čestitam! Bil je super dan, super vzdušje in mislim da mora to doživeti prav vsak lastnik hovija!

 Več slik si lahko pogledate .:TU:.



__________
Bila sem deležna kar nekaj komentarjev, ki so mi prav polepšali dan. "Kje imaš Astona? Zakaj ga ne pokažeš? Kako da nisi prišla z njim na ZTP?". Imela sem namen priti z njim, a žal se nama tokrat ni izšlo. Astonu je ponagajalo zdravje in zdaj mi je najbolj pomembno da se pozdravi. In ko se bo moj bumbar počutil dobro pride na vrsto ZTP, in še kaj drugega. Ni se za bat da nama uide, saj so že napovedani datumi za naslednje leto in eden je zagotovo kot naročen za naju da se pokaževa :D

No comments:

Post a Comment