10 August 2013

Aston, jaz in travnik

Prvič sem se odločila da bom objavo za blog napisala kar zunaj, v naravi...sedim sredi travnika z utrujenim Astonom, ki mi diha v obraz...300m stran se pasejo srne, kar pa Astona prav nič ne moti - so prijatelji!
Jutri bo star točno 35 mesecev :)

Pred nama
S seboj imam od elektronskih naprav samo telefon, da me vsake toliko spomne koliko je ura in da ujamem tiste 'prave' trenutke s fotoaparatom. Ponavadi odhajam na sprehod samo z Astonom in od opreme imam seveda samo povodec; pa vendar so se stvari spremenile. Danes sem vzela na sprehod mali nahrbtnik s piskajočo žogo, malo klobaso in priboljške. Po stotih metrih od hiše se začno veliki travniki, polja in gozdovi kar pa mislim da predstavlja res enkraten teren za utruditev psa, sploh tako velikega kot je Aston.
Za nama
Napredovala sva z žoganjem. Neverjetno kaj vse se da naučiti psa v dveh tednih res organiziranega načrtnega učenja. Čeprav vem, da je še kar nekaj časa do takrat ko bo Aston res obvladal žoganje, sploh pa prinašanje. Ampak....nama ratuje!! To kar mi ga prej ni uspelo nikakor naučiti ker preprosto ni "maral" žog oziroma so mu bile popolnoma nezanimive. Pred dvemi tedni sem pod staro tiso našla žogico, ki je bila Astonova prva igrača in na katero sem ze popolnoma pozabila. Zdaj je Astonova najboljša prijateljica :)
Obilo hrane in priboljškov pripelje do...debelega psa, to vemo vsi. Ker sem tudi sama rabila malo oddiha, sem Astona prepustila oskrbi družinskih članov. Po štirih dneh sem prišla domov in pričakal me je "veseli sod" Aston. Na oko bi rekla da je imel 41-42kg (normalno ima 38kg), kar ni nič presenetljivega saj je na dan dobil 1kg briketov in okoli 400g priboljškov (en paket). Lotila sem se shujševalnega programa - zmanjšanje količine briketov in absolutno ukinitev priboljškov. Porcija se je iz ~ 450g briketov zmanjšala na 250 - 300g in povečala se je aktivnost sprehodov. Sedaj (po enem tednu) je rezultat očiten, vendar še vedno ne dovolj dober.
Poleg briketov pa v teh vročih dnevih Aston dobiva tudi jogurt za ohladitev. Politega po briketih ali zmrznjenega, navadnega ali sadnega - njemu je vseeno, samo da je JOGURT.
Pisanje objav na tak način bom še ponovila, ker mi ideje kar bombardirajo glavo.
Lahko noč, L&A

No comments:

Post a Comment