24 July 2013

Delavno lenarjenje


Pridevnika ki opisujeta najin začetek počitnic. Prvi pripada meni, drug pa Astonu. Po treh tednih se je končno končalo prenavljanje stanovanja in s tem mojega dela (pospravljanja, beljenja, kitanja, brušenja, barvanja lesa....).
Aston je medtem...

Ni bilo veliko časa za blog. Čeprav sem vmes parkrat napisala osnutek sem vse po vrsti zbrisala. Preprosto rabiš navdih da spišeš nekaj in objaviš. Tako da tole objavo praktično pišem že četrtič (zdaj vsaj vem kaj moram napisat).

Dogajanja skozi te tri delovne tedne je bilo bore malo, saj nisem imela veliko časa niti za Astona (žal). Vsak dan je bilo isto, vstajanje ob 7h, sprehod ob 8h za 15min, delo, kosilo, sprehod za 15min in delo dokler se ni zmračilo. Aston je kar užival, očitno je nagnjen k lenobi kadar se mu le ponudi priložnost. 
Cel čas je "čuval" in spal pod delovno mizo v delavnici, kjer je res ogromno hrupa. Navajen je že vseh mogočih zvokov (od kompresorja do raznih vrtalnikov, za vsa orodja sploh nevem kako se jim pravilno reče).

Kljub celodnevnem počivanju je nekje dobil rano na zadnji tački, zaradi katere je bil dva dni izredno razdražljiv. Ker se ni moglo točno določit kakšne vrste rana je (vnetje, odrgnina, pik...) je bilo najbolj preprosto iti v lekarno po jodovo raztopino. Zjutraj sem mu rano namazala in povila da ni prišlo še do kakšne okužbe. Prvič sem oskrbovala rano psu, prvič sem čistila in povijala...prve dni sem se še bolj učila, na koncu pa je zgledalo kot da mu je povil kak veterinar (če se lahko pohvalim :) ).
Rana je zgledala nekako tako:
Prva dva dni je Aston skrbno opazoval moje delo okoli tačke, kdaj pa kdaj je še sam poskusil očistiti rano. Nikoli še ni bil deležen take 'zdravstvene oskrbe'. Tretji dan ga je firbec popustil in mi je dovolil da brez njegove asistence oskrbim taco. Tudi zanj je bilo prvič - čudna temno rjava razstopina joda, kup vatic in povojev...zdaj ve kako to gre.

Med drugim sem sama sebi obljubila, da bom okrepila najini kondiciji, zato sva v večernih urah začela teč in rolat. Počasi napredujeva in do konca avgusta bova dosegla moj zadani cilj.
Upam da tudi vi uživate te poletne dni!

LP L&A

No comments:

Post a Comment