16 March 2013

Izlet ali sprehod?

Zbudila sem se še pred budilko. Pogled čez okno mi je narisal velik nasmeh. Sonce se je prebujalo in na nebu ni bilo niti enega oblačka! Začel se je popoln dan poln dogodivščin...
Prehodila sva 6 kilometrov v dveh urah. Vmes sva imela krajše postanke, saj se je bilo treba nagledati jutranje lepote narave. Našla sva čas tudi za delanje neumnosti (če temu lahko tako rečemo) in fotošuting.
Ko sem prej omenila neumnost, spodnja slika jo lepo ponazarja. Da je bil sprehod bolj zanimiv, sem naredila oviro za skakat. Aston je zelo užival!
 
Ena izmed neumnost :D
Med potepanjem sva zasačila tudi čredo srnic na zajtrku. Prav lepo jih je bilo opazovati vendar ne za dolgo, saj je bilo treba pot nadaljevati. Srncam sva se izognila v velikem loku in jim zaželela dober tek.
Po dveh urah zabave v naravi je bil že čas da prideva domov. Astona sem presenetila še z enim presenečenjem. Dobil je njegov najljubši zajtrk: briketi politi z jogurtom in hrenovkami. Polizal je celo skledo, večkrat. Zdaj pa zasluženo počiva.

No comments:

Post a Comment