17 March 2013

BBH izpit / BBH exam

Septembra prejšnje leto sva z Astonom začela tečaj BBH pri KD Šmarna gora in ga po dveh mesecih tudi končala.
30.11.2012, v petek smo imeli na poligonu KD Krim strokovni izpit za vodnika (splošna vprašanja iz različnih področji kinologije) ter izpit za psa spremljevalca na vadbišču. Bila je že tema in malo je rosilo, zbor je bil ob pol 6h zvečer. Ob 6h smo začeli z reševanjem vprašalnika. Nato pa sva čakala da prideva na vrsto za poslušnost na poligonu. Moram reči da sem bila zelo živčna. Poskusila sem se zbrat in začeti vajo. Na koncu vaje sva se pri sodniku odjavila in takrat nam je povedal rezultate. 95 točk!! Sploh nisem mogla verjet. Bila sem tako presenečena in to je bil občutek: TO, NAREDILA SVA S 95! SUPER! 95 točk sem si že na začetku zadala za cilj in dosegla sva ga. Po vsem navdušenju, je sledil še preizkus v urbanem okolju. Naredila sva ga brez kakršnih koli problemov. Me je pa na koncu že dajala zaspanost, zato sem komaj čakala da pridem domov in se pogrejem.
Cel teden pred izpitom smo se zvečer dobivali tam, kjer smo nato imeli izpit v urbanem okolju. Bilo je mrzlo in dež je padal. Vsakič sem prišla domov čisto mokra in blatna. Vendar se je izplačalo potrpeti in nato uspešno narediti izpit.

Vedno blatna / Always muddy
In September we started with BBH course in KD Šmarna gora and after two months we finished it. Aston and I had a three part exam on Friday, November 30th 2012. At first I had to take a test about cynology, some general questions. Then we had a polygon exam with different exercises (sit, down, come, heel ...). Aston and I got 95 points! I was so so so happy! But it wasn't over yet. The last part of BBH exam was still ahead of us. And that was our behavior in urban environment. All ended really great...but I was so happy to go home and get some sleep, because the night before exam I slept just for 4 hours.

No comments:

Post a Comment