04 September 2012

Danes dobim klic...

...na drugi strani moški. Zanima se za Astonov oglas.
Cena naj bi bila 300€ a on bi raje dal 280€ in zraven še računalnik, ki ne dela. Jaz sem čisto šokirana (»O čem se gre? Kaj jaz nevem?«) in ga vprašam, kje je videl oglas. Odgovori, da na Bolhi in pred trgovino za male živali. Še vedno nisem prepričana če gre za mojega Astona, zato me zanima če ve pasmo. Njegov odgovor je: nevem, ampak ima črno dlako kar mi je zelo všeč. (?!) Jaz moram to preveriti na interentu! To je nemogoče! Rečem mu da ga pokličem kasneje. In še preden prekinem, si drzne vprašati če je Aston dresiran.
Preverim vse strani Bolhe. Od 1. do 49. Oglasa NIKJER! Mami pokliče nazaj, izpraša za njegove podatke in glede oglasa. Njegovi odgovori niso več tako prepričljivi in točni. Začne se izgovarjati na prijatelja ki naj bi se zanimal za Astona. Moški, ki se je predstavil kot E. H. doda, da se bo spet pozanimal pri tem prijatelju in naj bi kasneje poklical nazaj.

Klica E.H. ni vrnil. Nevem ozadja zgodbe, ga bom pa zvedela. Veliko vprašanj mi ni jasnih. Samo času moram pustiti čas.

No comments:

Post a Comment